علی لشکری: مشکلات مالیاتی جفایی در حق تولیدکنندگان /روزمرگی تولیدکنندگان و فرصت سوزی در حوزه صادرات
نوشته شده توسط : alizadeh

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی کشور‌ایران با کمپانی در برنامه اقتصاد مقاومتی در شبکه رادیو اقتصاد گفت: زمانی ساختار مالیاتی بامسئولیت نمیشود به موقع تشویق های صادراتی را بپردازد صنعت را دچارگرفتاری می کند تولید کننده علنا در گیر روزمرگی می شود و فقط به دنبال حل خلل ها مالیاتی است و این فرمان جفایی هست که در حق تولیدکنندگان حوزه صنعت کفش شده میباشد .
به گزارش وب وب سایت جامعه صنعت کفش ایران- لشکری به معضلات صادرکنندگان اشاره کرد و گفت:جدا از نا امنی های حوزه‌ که بر بازارهای هدف تاثیر گذار بوده ترکیه و چین هم بازار را تا حدودی در دست گرفتند دچار روزمرگی شدن ایجاد کننده را یک عدد دیگر از مشکل ها صنعت کفش تیتر کرد .

کیف چرم
مدیریت هیئت مدیره جامعه کفش کشور ایران با بیان اینکه مجموعه اتفاقاتی در سال‌های اخیر باعث کاهش صادرات گردیده می باشد اظهار کرد: منتخب از آن مربوط به نوسانات شدید قیمت عرضه مواد نخستین در بورس کالاست که بیشترین بخش آن دارای ارتباط با الکل پتروشیمی شازند اراک میباشد .
لشکری با ابلاغ اینکه این ماده به عنوان مواد نخستین در صنعت کفش استعمال می‌شود، گفت: ارزش این ماده اول در سال‌های اخیر به شدت بالا رفت و باعث شد صادر‌کنندگان ما در قبال تعهدات خویش به بازارهای هدف در گیر ایراد و ضرر شوند .

خرید کیف چرم

لشکری گفت: آن مدت تامل می کردیم با احداث کارخانه های مواد اولیه ارز آوری ناچیز می شود و به صنعت کفش کمک بسزایی خواهد شد کلیه دست می‌زدند و هورا می‌کشیدند البته امروز کارخانه ای که الکل یا دی یو پی مارا تولید مینماید تعهدی ندارد نسبت به اینکه توزیع خود را از شیوه بورس و یا این که پتروشیمی منظم انجام دهد یا قیمتها را بالاتر از نرخ جهانی عرضه نکند با اعتنا به اینکه قیمت نرخ مبنا ۱۰۰ میباشد الکل را ۳۴ درصد بالاتر از ارزش رقابتی در بورس ارائه میدهند .

کیف چرم ارزان
وی به نقش حاکمیت دولت در صنعت کفش اشاره کرد و ادامه داد: دولت بایستی در این حوزه ورود نماید نباید به علت سری شدن برخی بخشها خودرا کنار بکشد همین مسایل میباشد که سبب گردیده ساخت و صادرات ما که موضوع ساز اشتغال زایی در درون را نیز فراهم می کند با اختلال روبرو شود .
زیرا درصورتی که ما دربخش صادرات برنده باشیم و دور و اطراف و بستر مطلوب برای صادرات آماده شود تولیدمان به مرور ارتقاء پیدا میکند اشتغالزایی و درآمد زایی بخش اعظم می شود دانش فروش و کیفیت کالا ارتقاء میابد خیلی از مسایل فنی و مهندسی و بازرگانی فرآیند روبه رشدی خواهد داشت و ما میتوانیم مقام نیکی در جهان پیدا کنیم .

 





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: